Публічна оферта

ВИЗНАЧЕННЯ

Fresh&Go – інтернет-магазин, доступ до якого здійснюється через web-сайт, що має адресу в мережі Інтернет delivery.freshgo.com.ua та freshgo.com.ua (Сайт), що дозволяє зареєстрованим Покупцям здійснювати покупки на умовах, викладених у даній оферті та на окремих сторінках (розділах) Сайту.

Адміністратор – Омельчук Світлана Іванівна, код ЄДР 2383800721, що є власником Сайту, що встановлює єдині правила розміщення та продажу Товарів в інтернет-магазині Fresh&Go .

Покупець – фізична особа, яка досягла 18-річного віку і має повну дієздатність, що зареєструвалася для цілей придбання Товарів в інтернет-магазині Fresh&Go для особистого використання (споживання).

Продавець – Адміністратор або інший суб’єкт господарювання, який розміщує пропозицію щодо придбання Товарів в інтернет-магазині Fresh&Go. Найменування Продавця зазначається у документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцю.

Товар – матеріальний об’єкт, запропонований до придбання Продавцем, із зазначенням ціни, назви, опису, характеристик та інформації про його доступність.

Акція – обмежений кількістю днів/годин період, протягом якого Продавець пропонує до продажу в інтернет-магазині Fresh&Go певний перелік Товарів на особливих умовах, викладених у даній оферті.

Замовлення – відповідним чином оформлений та розміщений запит Покупця (заповнені відповідні поля у розділі «Замовлення»), на продаж та доставку за вказаною Покупцем адресою з обраного переліку Товару, із зазначенням його кількості, прийнятої Продавцем.

1.РЕЄСТРАЦІЯ

1.1. Для того, щоб робити покупки в інтернет-магазині Fresh&Go, необхідно пройти реєстрацію: заповнити реєстраційну форму.

1.2. Зареєструвавшись, Покупець тим самим гарантує, що зазначені ним дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail тощо) є правдивими, а також погоджується на передачу Адміністратору своїх персональних даних, їх обробку, зберігання та використання у в тому числі третіми особами, які залучаються до виконання умов даної оферти.

2.ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

2.1. Для оформлення Замовлення Покупець обирає Товар його кількість та надсилає заявку Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення».

2.2. Оформляючи та спрямовуючи Замовлення до виконання, Покупець тим самим підтверджує, що:

він згоден з усіма умовами, викладеними у цій Громадській оферті, і беззастережно їх приймає;
він ознайомився з інформацією про Товар, наявність (відсутність) преференцій, знижок, особливих умов оплати та/або доставки тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
всі дії, які їм здійснено, нічого очікувати суперечити умовам даної Публічної оферти;
Товар замовляється (придбається) їм сумлінно, з метою особистого (некомерційного) використання.

2.3. Після отримання Замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку та надсилає підтвердження на електронну пошту, або СМС на номер телефону: номер замовлення, замовлені товари, ціну, суму замовлення, особливості доставки; на номер мобільного телефону: номер замовлення та суму замовлення.

2.4. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем та Продавцем – укладеним після отримання Покупцем електронного повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, або СМС на телефонний номер з підтвердженням факту прийняття Замовлення.

2.5. Продавець має право відхилити Замовлення у разі фактичної відсутності Товару на складі шляхом надсилання електронного повідомлення на електронну пошту, СМС на телефонний номер або в режимі телефонних переговорів. У такому разі права та обов’язки Сторін, пов’язані з продажем, доставкою та передачею замовленого Товару Покупцеві та оплатою його Продавцю передбачені даною офертою, припиняються, а вартість Товару, сплачена Покупцем банківською картою онлайн, повертається на картку, з якої було здійснено оплату.

2.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак через технічні причини не виключені ситуації, за яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати чи оновлювати інформацію про товари у будь-який час.

2.7. Враховуючи специфіку візуального відображення різних Товарів на екрані монітора (екрані мобільного пристрою) деякі кольори можуть незначно відрізнятися від кольорів реальних зразків. Конкретний примірник Товару, який отримує Поупатель, може відрізнятися (за формою, кольоровою гамою, розміром, індивідуальними особливостями) від зображення окремої товарної позиції на сайті.

2.8. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв’язуватися оператор Call-центру, який уточнює деталі Замовлення, дату та час доставки. У разі неотримання (неможливості отримання) підтвердження від Покупця Продавець має право скасувати таке Замовлення.

2.9. Покупець у будь-який час може перевірити хід виконання Замовлення у розділі «Профіль», підрозділ «Мої замовлення».

2.10. Інтернет-магазин Fresh&Go може проводити різні маркетингові заходи, за умовами яких зареєстрованим Покупцям надаються знижки, бонуси та інші спеціальні пропозиції. Правила проведення та участі у таких заходах розміщуються на Сайті окремо.

3. ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРІВ В АКЦІЯХ

3.1. Придбання Товарів, які пропонуються в рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Публічної оферти, з урахуванням наступного:

Умови, на яких Товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від кількох годин до кількох днів (Flash Sales);

3.2. Акції є маркетинговими заходами.

4.ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ ТОВАРУ

4.1. Ціна Товару вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця та не включає вартість доставки.

4.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни запропонованих для придбання Товарів. Зміна ціни не допускається після того, як Замовлення було ухвалено Продавцем, а Покупець отримав повідомлення, що підтверджує прийняття Замовлення.

4.3. Покупець може здійснити оплату замовленого Товару:

перерахувавши готівку безпосередньо перед отриманням Товару, на банківський рахунок Продавця, самостійно або через уповноважену особу;

4.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та умовами даної Публічної оферти (замовлення товарів в обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, відсоток скасування, відмов та повернень, що перевищує розумний), Продавець має право обмежити Покупця у способах оплати та вимагати виключно передоплати банківською карткою в момент оформлення Замовлень.

4.5. Товар, на момент його передачі, має бути повністю сплачений Покупцем.

5.ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ

5.1. Доставка здійснюється по всій території Києва.

5.2. При оформленні Замовлення, доставка Товарів Покупцеві в адміністративних межах міста Київ та на відстань яка не перевищує 20 км. за межі міста здійснюється кур’єром Продавця. В інших випадках доставка не здійснюється.

5.3. При оформленні Замовлення Покупець має обрати кур’єрську доставку.

5.4. З метою забезпечення оптимальних умов доставки Адміністратор автоматизовано формує Замовлення, аналізуючи кількість Товарів, доданих Покупцем у кошик, їх види, категорії, вартість та інші характеристики.

5.5. Кількість та вартість доставки сформованих Адміністратором Замовлень відображається при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем покупки Товарів.

5.6. Вартість доставки Замовлення визначається відповідно до тарифів на доставку, розміщених на Сайті в розділі «Доставка», а також з урахуванням того, чи Покупець є учасником тієї чи іншої Програми лояльності.

5.7. Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окремої послуги, що надається йому. Послуга доставки вважається наданою у момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає Товар і йому повертається раніше оплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».

5.8. Доставка Замовлення здійснюється вибраним Покупцем у спосіб, орієнтовно в строк від 1 до 3 календарних днів з моменту його оформлення. Термін обчислюється з моменту підтвердження Замовлення і до моменту передачі Товару логістичної компанії для доставки Покупцю, а у разі кур’єрської доставки до моменту передачі Замовлення Поупателю. Терміни доставки Замовлення кур’єрською службою “Нова Пошта” знаходяться поза межами впливу та контролю Продавцем. Продавець передав Замовлення логістичної компанії “Нова Пошта” для доставки Покупцю, отримує згенерований 14-значний номер накладної, який направляє Покупцю для здійснення останнім моніторингу статусу посилки. Покупець самостійно контролює час надходження у відділення “Нової Пошти”, яке вказав Покупець.

5.9. Продавець докладає всіх зусиль дотримання зазначених їм орієнтовних термінів доставки. Затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, що перебувають поза контролем Продавця (дорожня обстановка, пробки, ускладнений з будь-якої з причин рух, аварії та поломки транспорту, погодні умови, перекриття проїзної частини за маршрутом, особливості роботи логістичної компанії “Нова Пошта”. Продавець, у разі виникнення таких обставин, інформує Покупця та погоджує нові умови доставки електронною поштою або телефоном.

5.10. Замовлення вважається виконаним Продавцем за кількістю в момент його фактичної передачі Покупцю під розпис.

5.11. Покупець зобов’язаний отримати Замовлення у відділенні “Нової Пошти” пізніше наступного дня з моменту надходження посилки. В іншому випадку Продавець не несе відповідальності за якість та стан зберігання Товару.

5.12. Право власності на Товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцю у момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар є підпис Покупця у накладній (квитанції, реєстр доставки тощо), виданий кр’єром або службою доставки.

5.13. Покупець має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядитися Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, враховуючи встановлені Публічною офертою обмеження лише після його повної оплати. Це положення не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення Товару неналежної якості.

6.ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

За умови дотримання вимог транспортування Продавець гарантує високу якість Товару. Товар відноситься до категорії швидкопсувного і не підлягає тривалому зберіганню.

7. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

7.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного строку у порядку та у строки, встановлені законодавством, та/або зазначені Продавцем/Виробником при наданні інформації про Товар, а також у супровідних документах на Товар.

7.2. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків (істотних недоліків) поверненого Товару, які виникли з вини виробника Товару або через його фальсифікацію, підтверджену при необхідності висновком експертизи, Продавець, у порядку та в строки, встановлені законодавством, та з урахуванням обов’язкових для Сторін умов цієї Публічної оферти, повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму.

7.3. Вимоги Покупця мають бути пред’явлені шляхом надсилання електронного звернення на поштову скриньку: info@freshgo.com.ua

7.4. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил зберігання, термінів прийняття від логістичної компанії або умов повернення.

7.5. Вимоги Покупця мають бути розглянуті протягом 5 робочих днів із моменту їх отримання.

8. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕНОГО ТОВАРУ

8.1. Гроші повертаються Покупцю після отримання Товару та обробки Продавцем належним чином заповненого Покупцем електронного звернення.

8.2. Гроші повертаються на банківську картку, що належить Покупцеві, зазначеного в обігу. Покупець повинен переконатися, що банківську картку збережено в його Профілі до здійснення повернення Товару.

8.3. Термін повернення грошей становить від кількох годин до 7 банківських днів.

9.Інші умови

9.1. Усі правила та умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені у відповідних розділах Сайту, є невід’ємними частинами (додатками) цієї Публічної оферти, що встановлює взаємні права та обов’язки Сторін. Продаж Товару регулюється також Законами України «Про електронну комерцію», «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними чи офісними приміщеннями» та іншими законодавчими актами в частині, що не суперечить специфіці електронної комерції.

9.2. Адміністратор має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цієї Публічної оферти та/або Додатків. Зміни до Публічної оферти набувають чинності після їх публікації та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після їх публікації.

9.3. Продавець (Адміністратор) та Покупець підтримують зв’язок через використання електронної пошти, телефонного зв’язку (SMS, MMS), Telegram, Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень. Покупець погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу та прирівнюються до документів, складених у письмовій формі.

9.4. Якщо Покупець бажає відмовитись від розсилки інформації від інтернет-магазину Fresh&Go, він має звернутися до служби підтримки. Запит буде виконано протягом доби з моменту прийняття запиту.

9.5. Якщо Покупець з будь-якої причини бажає припинити покупки в інтернет-магазині Fresh&Go та видалити свій профіль, йому необхідно звернутися з цим питанням до служби підтримки.

9.6. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти та купувати Товари), звертатися з відповідними заявами до правоохоронних органів та передавати їм дані такого Покупця у разі, якщо якісь дії Покупця, на думку Адміністратора, мають ознаки зловживання, шахрайства та /або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців та/або третіх осіб.